2
posibilitatea de a verifica și, dacă este necesar, de a modifica comanda înainte de a fi trimisă spre
procesare.Făcând clic pe butonul "TRIMITEȚI COMANDA", comanda este trimisă. HYVA va trimite
Clientului o confirmare de primire a comenzii plasate. Confirmarea va fi transmisă prin e-mail la adresa
introdusă de Client în formularul de comandă din magazinul electronic. Informațiile furnizate în comandă
sunt considerate corecte de către HYVA și acuratețea acestora nu va fi verificată de către HYVA sau de
către o terță parte. Întreaga responsabilitate pentru acuratețea informațiilor furnizate în formularul de
comandă aparține exclusiv Clientului.
2. În cazul în care HYVA nu confirmă Clientului primirea comenzii sau dacă HYVA nu contactează
Clientul pentru confirmare, în decurs de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data plasării comenzii, Contractul
nu va fi considerat ca fiind încheiat, situație în care HYVA nu va avea nicio obligație față de Client.
Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a accepta sau nu o comandă. HYVA nu consideră în nici un moment o
comandă neconfirmată, ca având valoarea unui Contract. Preţul, modalitatea de plată şi termenul de plată
sunt specificate în comandă.
3. HYVA are dreptul să verifice conformitatea comenzii Clientului, cu privire la cantitatea de
bunuri, prețul de cumpărare, costurile de expediere, etc.. Verificarea comenzii se va face prin poștă
electronică, la adresa de e-mail sau prin apelarea Clientului la numărul de telefon specificat în comandă,
iar Clientul, în acest caz, trebuie să confirme comanda. În caz contrar, comanda va fi considerată ca
nefiind plasata și nu va fi procesată spre livrare.
4. Clientul este de acord să utilizeze mijloacele de comunicare la distanță atunci când efectueaza
demersurile pentru încheierea Contractului de Cumpărare sau pentru executarea acestuia. HYVA nu va
răspunde față de Client sau fata de o terță parte, pentru orice eroare în transmiterea datelor de la Client
către HYVA sau invers, sau pentru orice costuri suportate de Client în legătură cu utilizarea mijloacelor
de comunicare la distanță. Costul pentru plasarea comenzii prin utilizarea mijloacelor de comunicare la
distanță (telefon, internet etc.) revine în întregime Clientului. HYVA pune la dispoziția Clienților numere
de telefon cu tarif normal, în conformitate cu tariful practicat de serviciul de telecomunicații pe care
Clientul îl utilizează. Numerele de telefon sunt mentionate pe webiste, în secţiunea “Contact”, fiind
apelabile in intervalul luni - vineri, intre orele 8.00 – 17.00.
5. Clientul înțelege și acceptă faptul că toate ofertele afișate în magazinul electronic sunt disponibile
în limitele stocului, HYVA nefiind obligată să încheie Contractul de Cumpărare sau sa îl încheie pentru
toate bunurile ce au facut obiectul comenzii plasate, în cazul in care o parte dintre bunuri sau toate
bunurile nu se află pe stoc,chiar dacă Clientul a plasat deja comanda. În aceasta situaţie, Vânzătorul îşi